Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
0 items - lei0.00 0

Politica magazinului

PLATA

Plata se poate face ramburs la primirea coletului sau online la plasarea comenzii cu cardul.
Plata online este securizată și se face la finalul comenzii prin intermediul Netopia Payments.Datele cardului dumneavoastră nu ajung la noi și NU sunt salvate pentru plați/comenzi viitoare.

Comenzile plătite online care din diferite motive nu pot fi realizate (ex: fotografie prea mica) vor fi anulate ( nu înainte de a vă contacta telefonic) iar banii se vor întoarce/debloca automat în contul dumneavoastră.

Daca doriți să efectuati plata prin transfer bancar vă rugăm să ne contactați pentru detalii.

LIVRAREA

Livrarea produselor se face prin Fan Courier, transportul gratuit se oferă doar pentru localitățile în care există sedii Fan Courier. Pentru localitățile în care se calculează taxa pe km suplimentari veti fi contactat telefonic pentru a vi se transmite costul final de transport.

Adresa de livrare este cea specificată de dvs în informațiile din formularul de comandă. Daca doriți o altă adresa de livrare, vă rugăm să ne anunțați.
Toate produsele din magazin sunt lucrate la comanda, timpul de execuție variază între 2-3 zile lucrătoare în funcție de complexitatea comenzii.
Pentru perioadele de sărbători (ex: Craciun, Paste) timpul de execuție și uneori de livrare se poate dubla datorită volumului foarte mare de comenzi – vă sfatuim să comandați din timp!

Vă rugăm să ne contactați telefonic pentru urgențe și confirmari de execuție sau să specificați atunci cand faceți comanda dacă aveți nevoie de produs până la o anumită dată.

RIDICAREA DE LA SEDIU

Vă rugăm sa ne contactați telefonic pentru detalii.

POLITICI DE RETUR

Primim deschis orice reclamații legate de produsele noastre. Dacă dorești să returnezi un produs este suficient să ne contactezi pe mail. Returnarea produselor se face in termen de 14 zile de la primirea coletului.

Tratăm fiecare comandă cu aceeași atenție care ne recomandă. Dacă s-a strecurat o greseală nu ezita să ne contactezi imediat, iți vom reface produsul în cel mai scurt timp posibil.

Conform legii produsele personalizate nu se pot returna iar taxele de livrare și retur sunt suportate de client. Ne rezervăm dreptul de a accepta returul în funcție de situația prezentată de client.

ALTE INFORMAȚII

La finalul comenzii veți primii un e-mail de confirmare. Nu vă vom contacta telefonic decât dacă este o problemă legată de comandă. (ex: fotografie lipsa sau neclara, text lipsa, clarificari etc.)

Produsele noastre sunt unicat, prețul este calculat în funcție de efort, creativitate și influențat direct de calitatea ridicată a materialelor folosite. Prin urmare prețul este final și nu participăm la promoții de tip Black Friday, Weekend Sale, discount de volum etc.

Aproape toate produsele noastre pot fi modificate și personalizate, asa că nu ezitați să ne contactați dacă vă doriți ceva deosebit sau aveți o anumită idee.

DA, trimitem pe whassup sau pe mail o simulare a produsului înainte să-l expediem. Tot ce trebuie să faceți este să specificați că doriți un preview atunci când plasați comanda.

Multumim,
Echipa ArtCover

X