PLATA

Plata se poate face ramburs la primirea coletului sau online la plasarea comenzii cu cardul.
Plata online este securizată și se face la finalul comenzii prin intermediul Netopia Payments.Datele cardului dumneavoastră nu ajung la noi și NU sunt salvate pentru plați/comenzi viitoare.

Comenzile plătite online care din diferite motive nu pot fi realizate (ex: fotografie prea mica) vor fi anulate ( nu înainte de a vă contacta telefonic) iar banii se vor întoarce/debloca automat în contul dumneavoastră.

Daca doriți să efectuati plata prin transfer bancar vă rugăm să ne contactați pentru detalii.

LIVRAREA

Livrarea se face prin curier (Fan Courier) „din ușă în ușă”: coletul vine direct la adresa dumneavoastră într-un timp scurt (între 24-48 ore – în zilele lucrătoare). Plata se face ramburs (în momentul în care destinatarul primește coletul direct de la agentul Fan Courier, suma platită fiind prețul produsului/produselor + prețul transportului) sau prin card bancar (Visa, Mastercard, Maestro). Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dvs este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la Centru Fan Courier zonal timp de 5 zile, după care revin la Expeditor. Coletul poate fi expediat doar intern. Nu suntem răspunzători pentru expedieri întarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații / circumstanțe independente de voința noastră: – blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei – căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus – cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc – cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc

Adresa de livrare este cea specificată de dvs în informațiile din formularul de comandă. Daca doriți o altă adresa de livrare, vă rugăm să ne anunțați.
Toate produsele din magazin sunt lucrate la comanda, timpul de execuție variază între 2-3 zile lucrătoare în funcție de complexitatea comenzii.
Pentru perioadele de sărbători (ex: Craciun, Paste) timpul de execuție și uneori de livrare se poate dubla datorită volumului foarte mare de comenzi – vă sfatuim să comandați din timp!

Vă rugăm să ne contactați telefonic pentru urgențe și confirmari de execuție sau să specificați atunci cand faceți comanda dacă aveți nevoie de produs până la o anumită dată.

RIDICAREA DE LA SEDIU

Vă rugăm sa ne contactați telefonic pentru detalii.

POLITICI DE RETUR

Toate produsele noastre sunt personalizate la cerere, pozele prezentate pe site sunt doar cu titlu de prezentare iar ele nu reprezinta produse fizice, reale disponibile in stoc, ci acestea se fabrica si confectioneaza la cerere conform specificatiilor clientilor si transmise prin selectarea personalizarii, marimii si culorii dorite. Asadar conform O.U.G. 34/2014 produsele personalizate sau facute la cerere conform specificatii nu pot fi returnate.
Pentru mai multe informatii puteti analiza site ANPC aici.
Returnarea produselor si inlocuirea acestora se face pe cheltuiala artcover.ro in cazul in care:
1) In comanda clientul a transmis o dimensiune iar clientul a primit alta – procesare gresita de catre artcover.ro
2) In comanda clientul a transmis o culoare/un design anume iar expeditia a fost facuta pe alta culoare/ alt design – procesare gresita artcover.ro
3) Clientul poate solicita in cele doua cazuri inlocuirea GRATUITA a comenzii fara costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor in termen de 14 zile
Suma va fi returnata intr-un cont transmis de catre client, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
4) Orice alte neclaritati vor fi rezolvate pe cale amiabila gasindu-se solutii optime pentru ambele parti
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email atelier@artcover.ro

ALTE INFORMAȚII

La finalul comenzii veți primii un e-mail de confirmare. Nu vă vom contacta telefonic decât dacă este o problemă legată de comandă. (ex: fotografie lipsa sau neclara, text lipsa, clarificari etc.)

Produsele noastre sunt unicat, prețul este calculat în funcție de efort, creativitate și influențat direct de calitatea ridicată a materialelor folosite. Prin urmare prețul este final și nu participăm la promoții de tip Black Friday, Weekend Sale, discount de volum etc.

Aproape toate produsele noastre pot fi modificate și personalizate, asa că nu ezitați să ne contactați dacă vă doriți ceva deosebit sau aveți o anumită idee.

DA, trimitem pe whassup sau pe mail o simulare a produsului înainte să-l expediem. Tot ce trebuie să faceți este să specificați că doriți un preview atunci când plasați comanda.

Multumim,
Echipa ArtCover